Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Christmas in the house! (Secret Santa Swap)



Red for Christmas!
 
 
 
Καλησπέρα φίλοι μου!!Ελπίζω νά είστε καλά!
Μία ίωση,πού κόλλησα από τά εγγόνια μου,μέ έριξε στό κρεβάτι,μέ υψηλό πυρετό, καί μέ τό ζόρι μπόρεσα,πρίν λίγο νά τελειώσω τήν ανάρτησή μου,πού ετοίμαζα από προχθές!
Καί έχω τόσες δουλειές ατελείωτες!
 
 
 
Τό Σάββατο,φωτογραφίζοντας αυτά τά πανέμορφα χωραφοσπουργίτια( Spanish Sparrows),
καί παρατηρώντας γύρω μου,είδα αυτό τό κουκλί,νά μέ κοιτάζει,νιαουρίζοντας!
 
 
 

Αρχοντας,ο γάτος,καθόταν στό γρασίδι, απολαμβάντας,τόν ήλιο!


 Ψίτ,ψίτ,γατούλη,γύρνα από εδώ,νά σέ φωτογραφίσω!
 
 
  
Μέ κοίταξε,νωχελικά....
 
 
 
έκλεισε τά μάτια του,γιά ένα μικρό υπνάκο...
 
 
 
...καί συνέχισε νά απολαμβάνει τό γρασίδι καί τόν ήλιο!
 
 
 
 
~~~~~~*~~~~~
 
 
Secret Santa Swap!
Η παραλαβή τού δώρου μου!
 
Συμμετέχοντας στη μυστική ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα που διοργανώνει μέσω του blog της η αγαπημένη μου, Μαριλένα,έλαβα τό δώρο μου από τήν φίλη μας,Αννιώ!!
 
 
  
Ενα πανέμορφο ημερολόγιο,φτιαγμένο από τά χρυσά χεράκια τής Αννιώς μας,έχοντας φτιάξει ένα πουλάκι μέ φέλτ,(ξέροντας τήν αδυναμία πού έχω στά πουλιά! )...
 
 
 
  ...μία χειροποίητη καρτούλα μέ ευχές καί ένα υπέροχο γούρι!
Σέ ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!!Τά δωράκια σου μέ ξετρέλαναν!!Χρόνια πολλά γιά τήν γιορτή σου!!!
 
 
 
~~~~~*~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 Moύ ζήτησε η εγγονή μου,νά τής φτιάξω ένα κουτί,γιά τήν δασκάλα της.
 
 
   
Καί σίγουρα,επειδή τό κόκκινο χρώμα κυριαρχεί στίς γιορτές,διάλεξα αυτό τό μοτίφ χαρτοπετσέτας,διακόσμισα τό κουτί μέ χειροποίητα πήλινα στολίδια,stensills,λευκή πατίνα καί πιτσίλισμα μέ λευκό ακρυλικό χρώμα!
 




 
 
Εφτιαξα καί αυτό τό πιάτο μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,κρακελέ δύο συστ.,ασημί πατίνα καί ασημί glitters!
 
 
 
 
 
Τό έφτιαξα γιά τήν μεγάλη μου κόρη!!Εύχομαι νά τής αρέσει!
 
 
~~~~~*~~~~~
 
 
Σάς εύχομαι καλό βράδυ καί καλό υπόλοιπο εβδομάδος!
Νά είστε καλά φίλοι μου!Φιλάκια!
 
My dear friends,thank you for your kind comments on my posts!
Have a happy week!Take care!Hugs! 




 
  

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...