Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Easter's On Its Way !


Waiting for Easter fun!
 
 
 
Καλημέρα φίλες μου καί καλή εβδομάδα!
Πώς πέρασε γρήγορα  ο καιρός, καί σέ δύο εβδομάδες έχουμε Πάσχα!
Ζώντας τόσα χρόνια στήν εξοχή,έχω τήν χαρά νά συναντώ πολύ συχνά κότες....
 
 
  
...όπως αυτές τίς δύο,φουντωτές καί στρουμπουλές!
 



 
Εχουμε καί πολλά πρόβατα στήν περιοχή μας,πού τά βλέπης νά βόσκουν στά χωράφια!
 

 




Σήμερα θά σάς δείξω μερικές από τίς Πασχαλινές δημιουργίες μου,πού έφτιαξα καί γιά τήν διακόσμηση τού σπιτιού μου,αλλά καί γιά δωράκια σέ αγαπημένες φίλες!
 

 
 Ξύλινο αυγό,μέ χαρτοπετσέτα,κρακελέ δύο συστ.,καφέ πατίνα,πιτσίλισμα μέ ακρυλικά χρώματα καί 3D ανάγλυφο στό πλάι!

 
Ξύλινη αυγοθήκη,μέ decoupage.
Tήν έφτιαξα μέ παλαίωση,μοτίφ χαρτοπετσέτας καί σκιάσεις μέ καφέ πατίνα.
 
  
Αυγά από φελιζόλ, φτιαγμένα,μέ πάστα κρακελέ,πιτσίλισμα μέ ακρυλικό καφέ χρώμα καί διακόσμηση μέ δαντέλες,χόρτο καί μέ πήλινα πασχαλινά διακοσμητικά.



 
 
Ξέχασα νά σάς δείξω καί αυτό τό πλεκτό κουνελάκι,πού έπλεξα τόσο γρήγορα μέ τό βελονάκι,κέντησα μέ κλωστή τά αυτιά,τήν μύτη καί τό μάτι!




 Δέν είναι γλύκα,φίλες μου?

Εύχομαι νά σάς άρεσαν οι δημιουργίες μου!

Σάς εύχομαι φίλες μου καλή εβδομάδα μέ ηλιόλουστες ημέρες,όπως η σημερινή!Καλή συνέχεια στίς δημιουργίες σας!Φιλιά!

My dear friends,thank you for your kind comments on my posts!
Wishing to you all,a lovely and sunny week!
Take care!Hugs!







 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...